Toimitusjohtaja, vältä nämä 5 virhettä niin pääset pitkälle

    Data on yrityksen neljäs pääoma

    Organisaation kypsyys määrittää digitaalisaation etenemisen

    Vieraskynä: Asiakaskokemusta ja asiakaskokemattomuutta

    Toimitusjohtaja, seisotko tarinasi takana?

    IT on maalintekopeli

    Kuka uskaltaa tappaa järjestelmän yritysintegraatiossa?

    Ylivertainen käyttäjäkokemus tietoturvallisesti

    Toimitusjohtaja, ATK on uusi ykkösosaamisalueesi

    Hyvää uutta vuotta 2019!

    Vieraskynä: Työntekijät tekevät hyvän asiakaskokemuksen

    Onnettomuus ei tule kello kaulassa, pallosalamasta puhumattakaan

    Tietojärjestelmien konmaritus on tätä päivää – joko olet kokeillut?

    Työ ei syrji – ihmiset sen tekevät

    Digitalisaatiovakiointi pitää robotit kurissa

    Mistä tietää, että tietohallinto on liiketoimintalähtöinen?

    Kun riittämättömyyden tunne iskee (bisnes)somessa

    Kilpailuetua liiketoimintaa digitalisoimalla

    Digiä suomeksi – toimitusjohtaja kiittää!

    Vieraskynä: Päivittämätön ohjelmisto on reitti haittaohjelmalle

    Data tulee ennen analytiikkaa

    Mitä peliä pelaat ja kenen säännöillä?

    Päästetään CIO kortistoon

    Joukkoälyllä johtamisen 6 pahinta kompastuskiveä

    Liiketoimintalähtöinen IT – polkupyöriä, palloilua ja hilavitkuttimia?

    Johtaako tämä mihinkään?

    Yritysjohto, olisiko nyt hyvä ottaa keskustelu peilin kanssa?

    Omin käsin onneen: otatko tietosuojan haltuun itse vai kannattaako pyytää apua?

    Mobiili ei ole turvassa

    Vasemmalla kädellä hoidettu teollisuus ICT tuulettaa kulmahuonetta

    Asiakaskokemus - miten tulla toimialan parhaaksi?

    Toimitusjohtaja, lirahtiko hyvä olo housuun?

    Mitä kyvykkäämpi asiantuntija, sitä kauempana asiakkaasta?

    Toimitusjohtaja, nauti syöksyvirtauksesta

    Ennakoiva hallinta ja mustien  ruutujen miehet

    Tietohallinnon tulevaisuus ja Chief Robotics Officer: Kuka johtaa tekoälyä?

    Tietohallintopäällikkö, joka jäi junan alle

    Pekka Mettälä: Huippujohtajakin tarvitsee haastamista

    (Vesi)pyssysankarien YT-neuvottelut

    Miten luoda hyvä työnhakijakokemus?

    Tietosuoja on organisaation yhteinen asia

    ”Tein itte, säästin” – ethän enää ajattele näin tietohallinnostasi?

    Älä tee itseäsi tarpeettomaksi

    Datan varmistamisella ei ole lomaa – sen on toimittava aina

    Kuluttajistuminen tuhoaa vanhoillisen tietohallinnon

    Yrityskaupassa tärkeintä on rakastumissuunnitelma

    Uusiin haasteisiin MPY Palveluille - mikä ICT-yrityksessä kiinnostaa?

    3 asiaa, jotka IT-yrityksen toimitusjohtajan pitää tietää tietosuojasta

    GDPR: Otatko tietoisen riskin vai oletko valmistautunut?

    5 syytä, miksi yrityksesi digitalisaatio ei lähde lentoon

    Paraneeko suomalainen työelämä johtajien ja yritysten kulissien kiillotuksella?

    Toimitusjohtajan huone on kuollut, mihin hävisi toimitusjohtaja?

    E-sports kokoaa yhteen pelimaailman Kimi Räikköset

    Vieraskynä: Näetkö digitaalisuuden uhkana vai mahdollisuutena asiakkaallesi, työllesi ja itsellesi?

    10 vinkkiäni uudelle toimitusjohtajalle

    Keskitetysti hallittu IT on kuin viiden tähden kantaravintola

    Tarvitseeko uusi työ enää paikkaa, paikkakuntaa tai konttoria?

    Etätuki on kaikkien kaveri

    TOP 7 -muistilista, kun yritys muuttaa toimitilasta toiseen

    Ei mennyt niin kuin Strömsössä, tuli häiriö – miten silloin viestitään?

    Kuka voisi tehdä työsi, jotta voit tehdä työsi?

    Mikä ihmeen IoT?

    Mitä hyvä asiakaskokemus merkitsee sinulle?

    BYOD, CYOD ja firman laitepolitiikka

    Teknologia kuuluu kaikille!

    Hybridipilvi - paljon melua tyhjästä? Ei todellakaan.

    Meitä on moneksi – tehdäänkö erilaisuudesta kilpailukeino?

    Mitä jos lopettaisimme valehtelun bisneksessä?

    Saanko mobiilisti yhden kuun taivaalta, kiitos

    Oman bisneksen kannibalisointi kannattaa!

    Ei enää foliohattuja, vaan parempaa tietoturvakäyttäytymistä

    Symbioosi nimeltä asiakaskokemus

    Hybridipilvi - mitä se käytännössä tarkoittaa?

    Millainen on hyvä IT-kumppani muutosten myllerryksessä?

    Nelivedolla asiakaskokemukseen – kaasujalkana pilvipalvelut

    10 testattua vinkkiä onnistuneisiin liikkeenjohdon tapaamisiin

    Lääkkeet pilvistressin hallintaan

    Pilvestä pilveen - miten valita eri pilvien välillä?

    Toimitusjohtaja, myydäkö vai ollako myymättä?

    Tietoturva ei anna armoa: yritysten oma vastuu kasvaa

    Toimitusjohtaja, valitsetko 100 asiakastapaamista vai 140 päivää konttorilla?

    Parasta asiakaskokemusta rakentamassa

    Katakrista pilvipalveluihin – kaikella on paikkansa

    Mikä ihmeen Katakri?

    Mistä tunnistaa Huippujengin?

    Pilven käytön pitää olla helppoa

    Asiakaskokemus on aitoja tekoja

       

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset