Siirry suoraan sisältöön
Digitalisaatio on uuden yrityskulttuurin alku

Digitalisaatio on uuden yrityskulttuurin alku

10.8.2020

Uuden teknologian ja digitalisaation avulla MPY Telecom tuodaan lähemmäksi asiakasta.

Vanhat järjestelmät ja työskentelytavat voivat olla kalliita ja kankeita käyttää. Työaikaa kuluu, henkilöstö saattaa turhautua ja asiakaskokemuskaan ei välttämättä ole aina se paras mahdollinen. 
Kuulostaako tutulta? 
 
Meillä on otettu lähtölaukaus yrityksen digitalisaation hyödyntämiseen, jotta ihmiset – asiakkaamme ja työntekijämme - voittavat. 
 
  • Meille on tärkeää, että digiloikkaa ottava henkilökunta on keskeisessä roolissa meneillään olevassa digitalisaatiohankkeessa. Uusilla järjestelmillä helpotamme ja tehostamme työntekijöidemme päivittäisiä rutiineja. Tämän takia onkin erityisen tärkeää, että he ovat itse mukana alusta asti sitoutuen miettimässä mutkattomia ratkaisuja, joilla työpäivät saadaan entistä mielekkäämmiksi ja sujuvammiksi, pohtii toimitusjohtajamme Matias Bauer.
 
Digitalisaatio ja uusien asioiden oppiminen vaatii aina uusia tapoja opetella ja sisäistää työntekoa. Työn merkityksellisyys kasvaa entisestään ja osaaminen kehittyy. Olemme alueella arvostettu työnantaja ja haluamme tarjota työntekijöillemme kasvun mahdollisuuksia, esimerkiksi tämän digitalisaatiohankkeen kautta. 
 
Digitalisaatiohanke mahdollistaa myös vahvemman pohjan tiedolla johtamiseen. Hyödynnämme ja analysoimme tietoa jatkossa entistä enemmän ja tuomme dataa luontevasti osaksi päätöksentekoprosesseja. 
 

Paikallisen tuntee palvelusta 

Vaikka maailma muuttuu nopeasti, yksi asia pysyy: asiakas on meille keisari. Palvelemme aina lähellä ja pidämme huolta asiakkaistamme kuin omistamme. 
 
Uusilla palveluilla ja toimintatavoilla pystymme pitämään paremmin huolta nykyisistä asiakkaistamme kuin myös houkuttelemaan uusia asiakkaita tällä erittäin kilpaillulla alalla. 
 
Asiakkaamme arvostavat laatua, joustavuutta ja erinomaista asiakaskokemusta. Digitalisaation ja ammattitaitoisen henkilökunnan avulla pysymme aina palveluasenteen mitan muita edellä. 
 
 
Digitalisaatiohanke on otettu ilolla vastaan yrityksemme sisällä. Odotamme kaikki innolla uuden aikakauden alkua. Pystymme jatkossa taistelemaan menestyvän ja elinvoimaisen kotiseudun puolesta entistä paremmin, vielä lähempänä asiakasta. Tavoitteemme on alan paras asiakaskokemus, joka jättää sydänjälkiä. 
 

 

 

Siirry sivun alkuun