Siirry suoraan sisältöön
Digitalkkarit-ketju vahvistunut: Mikkelissä uusi Digitalkkari

Digitalkkarit-ketju vahvistunut: Mikkelissä uusi Digitalkkari

7.2.2020

Digitaalisiin tukipalveluihin erikoistunut valtakunnallinen Digitalkkarit-ketju vahvistui Mikkelissä. Uutena Digitalkkarina Mikkelissä on juuri aloittanut Jannu Löyskä, joka on kokenut tekniikan ja asiakaspalvelun ammattilainen.

Digitalkkarit-palveluun kuuluu elektroniikan ja tietotekniikan asennukset, työasema- sekä käyttötukipalvelut niin kuluttajille kuin pienyrityksille. Digitalkkarit tarjoaa arkea helpottavia palveluja, joissa kuluttajat voivat hyödyntää kotitalousvähennystä.

Digitalkkarit-palveluketju on erikoistunut helpottamaan tietotekniikan ja viihde-elektroniikan asennuksiin ja käyttöön liittyviä ongelmatilanteita. Palvelut on suunnattu niin kuluttajille kuin pienyrittäjillekin, joilla ei oma aika eikä osaaminen riitä eri laitteiden asentamiseen ja käytön opettelemiseen. Digitalkkari huolehtii asiakkaan tarpeista aina hänen toiveidensa ja tarpeidensa mukaan. Uutena Digitalkkarina Mikkelissä on juuri aloittanut Jannu Löyskä.


- Digitalisaatio ja teknologian nopea kehitys on tuonut jokaisen ihmisen arkeen lisää erilaisia elektronisia laitteita, joiden asennus, käyttö ja ylläpito vaativat yhä enemmän aikaa. Myös laitevalikoima on kasvanut hurjasti ja se vaatii lisää tietoa yhdistellä sekä ylläpitää laitekokonaisuuksia. Tämän tilanteen helpottamiseen tarjoamme yksilölliset tarpeet huomioivia palveluja, kertoo Digitalkkarit-ketjupäällikkö Sari Ruuskanen.


Opastus tärkeä palvelu erityisesti senioreille

Palvelutarjonnan näkökulmasta erityisesti yli 60-vuotiaat asiakkaat ovat kasvava asiakasryhmä Digitalkkarit-palvelulle koko Suomessa: seniorit hakevat vaivattomuutta ja helppoutta uusien laitteiden hankintaan ja kaipaavat henkilökohtaista opastusta laitteiden käyttöön. Hankintaa helpottaa myös Digitalkkarit-palveluista kuluttajille myönnettävä kotitalousvähennys.


Yleisimpiä Digitalkkaritöitä ovat mm. uusien televisioiden ja kotiteatterijärjestelmien asennus ja opastus sekä tietokoneiden tietoturvaan, päivityksiin, tulostimiin ja verkkoihin liittyvät tehtävät. Digitalkkarit tarjoaa myös jatkuvan huolenpidon ja tietoturvan palveluita, jos asiakas kaipaa säännöllisempää tukipalvelua. Uudelle Digitalkkarille Jannu Löyskälle kaikki tehtävät ovat yhtä mieluisia ja tärkeintä on asiakkaan tyytyväisyys, kun tehtävä on suoritettu.


- Monta kertaa voi käytön oppiminen ja laitteiden ominaisuudet jäädä kokonaan hyödyntämättä, koska kauppatilanteessa laitteen käytön oppiminen jää enemmän kotitehtäväksi. Digitalkkarin avulla asiakas saa laitteestaan kaiken hyödyn irti ja laitteen ominaisuudet sekä turvallinen käyttö käydään yhdessä läpi asiantuntijan kanssa. Asiakkaan pitää saada palvelusta todellista hyötyä ja tavoitteena on, että Digitalkkarin vierailusta jää oikeasti hyvä mieli, Löyskä kuvailee.

Tällä hetkellä Digitalkkareita toimii Suomessa yli 10 kaupungissa aina Helsingistä Ouluun.


Lisätietoja:
Sari Ruuskanen, ketjupäällikkö, MPY Telecom Oyj, sari.ruuskanen@mpy.fi 

Siirry sivun alkuun