MPY:n Jarno Priha: Menestytään kimpassa

    11.9.2017

    Hei, olen Jarno Priha ja työskentelen asiakkuuspäällikkönä MPY:n huippujengissä Kouvolassa. Siirryin MPY:n palvelukseen muutama vuosi sitten toisesta alan yrityksestä, koska halusin työskennellä yrityksessä, jonka arvot kohtaavat omien arvojeni kanssa.

    jarno-priha-biljardi.jpg"Olen asunut usean vuoden ajan Irlannissa, jossa opiskelin kansainvälistä kauppaa ja markkinointia. Sieltä sain hyvät eväät tulevaisuutta varten ja vahvan kielitaidon. Matkustelen paljon ja Saksa onkin ns. toinen kotimaa, koska vaimoni on sieltä kotoisin - saksan kielikin taipuu hyvin."

    "Pidän haasteista ja olen kova urheilufani. Nuorempana pelasin snookeria SM-tasolla ja voittojen myötä pääsin kilpailemaan myös kansainvälisesti. Irlannissa pelasin kolme vuotta huippuamatööritasolla ja kohokohta oli päästä pelaamaan haasteottelu 1997 snookerin maailmankestarin Ken Dohertyn kanssa Irlannin tv:ssä. Ulkomailla asumisen ja kiertämisen myötä olen oppinut erityisesti arvostamaan paikallisuutta ja sen merkitystä."

    "Minulle on tärkeää, että myös paikallisesti voidaan tarjota asiantuntevia ja laadukkaita ICT-palveluja, joiden tavoitteena on asiakkaan menestyksen varmistaminen."

    "MPY osti kesäkuussa 2017 ICT- ja liiketoimintateknologiapalveluja tuottavan Net Man Oy:n. Yhdessä Net Manilaisten kanssa tarjoamme kokonaisvaltaiset tietotekniikkapalvelut aina konesalipalveluista tietoverkkoihin ja tietohallintojohtamiseen. Nyt meitä on jo 180 asiantuntijaa valtakunnallisesti 12 paikkakunnalla lähellä asiakkaitamme.

    Yhdessä enemmän

    jarno.priha_mpy.jpg”MPY on loistava työpaikka. Täällä työntekijän annetaan kehittyä ja käyttää osaamista vapaasti. Esimiehet ovat mukavia ja kannustavat aina, mikä auttaa siihen, että hyviä asioita tapahtuu ja tavoitteisiin päästään. Kollegat ovat erittäin mukavia ja meillä Kouvolassa on erinomainen porukkahenki. Tämän lisäksi myös toimipisteiden välinen yhteistyö sujuu loistavasti. Omana tavoitteena on kasvattaa tasaisesti asiakaskuntaamme Kymenlaaksossa ja saada MPY:tä enemmän esille meidän toimialueella. Se on alkanutkin jo hyvin." 

    "Tykkään erityisesti siitä, että tehdään hyvää yhdessä, hoidetaan asiat alusta loppuun hyvin ja menestytään kimpassa.”

    "Asiakaskokemus on se kaikkein tärkein asia, johon kaikki oma tekeminen kiteytyy. Asiakkaalle tarjotaan niin hyvää ja toimivaa kokonaisuutta, ettei hän edes halua miettiä muita vaihtoehtoja. Oli asia iso tai pieni niin se hoidetaan ammattimaisesti niin, että asiakkaalle jää aina hyvä tunne meistä ja meidän toiminnasta. On sellainen tunne ja tietoisuus, että ollaan menossa juuri oikeaan suuntaan."

    Aihe: Asiakaskokemus, MPY Palvelut Oyj, Töissä MPY:llä