Petrus-Lehtimäki-Mitä-kyvykkäämpi-asiantuntija-sitä-kauempana-asiakkaasta-social-sharing-1200x628

    Mitä kyvykkäämpi asiantuntija, sitä kauempana asiakkaasta?

    22.1.2018
    Kirjoittaja: Petrus Lehtimäki

    Aihe: Asiakaskokemus, Service Desk, Asiakaspalvelu

    Olet odottanut jo pitkään puhelimessa tai chatissä asiakaspalvelijan vapautumista. Ehkä puhelu katkeaa ja aloitat jonottamisen alusta. Kuumotus ohimoilla kasvaa. Pahimmillaan sinua – asiakasta – pyydetään soittamaan uudelleen paremmalla ajalla.

    Lue lisää
    häiriöviestintä.jpg

    Ei mennyt niin kuin Strömsössä, tuli häiriö – miten silloin viestitään?

    7.2.2017
    Kirjoittaja: Pekka Lampila

    Aihe: Asiakaspalvelu, Häiriöviestintä

    Saat kaveriltasi viestin: "Hei, mennäänkö tänään?" Olette aikaisemmin päivällä keskustelleet ja molemmille on selvää mistä puhutaan. Olette tunteneet yli 20 vuotta ja kiinnostuksenne ovat pitkälti samat. Voi melkein sanoa, että luette toistenne ajatukset. Ihanteellista, välitöntä ja molemmille selkeää viestinvälitystä. Voi kun se aina olisikin näin helppoa – varsinkin häiriötilanteiden kohdalla.

    Lue lisää
      

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset