Petrus-Lehtimäki.jpg

Mitä kyvykkäämpi asiantuntija, sitä kauempana asiakkaasta?

22.1.2018 8:56
Kirjoittaja: Petrus Lehtimäki

Aihe: Asiakaskokemus, Service Desk, asiakaspalvelu

Olet odottanut jo pitkään puhelimessa tai chatissä asiakaspalvelijan vapautumista. Ehkä puhelu katkeaa ja aloitat jonottamisen alusta. Kuumotus ohimoilla kasvaa. Pahimmillaan sinua – asiakasta – pyydetään soittamaan uudelleen paremmalla ajalla.

Lue lisää
häiriöviestintä.jpg

Ei mennyt niin kuin Strömsössä, tuli häiriö – miten silloin viestitään?

7.2.2017 7:52
Kirjoittaja: Pekka Lampila

Aihe: asiakaspalvelu, häiriöviestintä

Saat kaveriltasi viestin: "Hei, mennäänkö tänään?" Olette aikaisemmin päivällä keskustelleet ja molemmille on selvää mistä puhutaan. Olette tunteneet yli 20 vuotta ja kiinnostuksenne ovat pitkälti samat. Voi melkein sanoa, että luette toistenne ajatukset. Ihanteellista, välitöntä ja molemmille selkeää viestinvälitystä. Voi kun se aina olisikin näin helppoa – varsinkin häiriötilanteiden kohdalla.

Lue lisää
   

Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

Viimeisimmät kirjoitukset