Asiakaskokemus-miten-tulla-toimialan-parhaaksi-featured-1200x628

    Asiakaskokemus - miten tulla toimialan parhaaksi?

    8.2.2018
    Kirjoittaja: Mari Tuovinen

    Aihe: Asiakaskokemus, NSI, Kulttuuri, Henkilöstö

    Asiakaskokemuksesta puhutaan, kohina sen ympärillä ei ota laantuakseen. Se varmasti oli yksi vuoden 2017 suosituimmista puheenaiheista, seminaarien sisällöistä ja johtoryhmien agendoista. Mitä enemmän herätetään puhetta ja tietoisuutta aiheesta, sitä suuremmaksi kasvavat kaikkien odotukset. Hyvä niin, sillä pelkkä puhe asian tiimoilta ei riitä, on saatava aikaan myös toimintaa. Yrityksen omia prosesseja ja asiakasta herkällä korvalla kuunnellen. Tämä ei onnistu ilman motivoitunutta ja asiakaskokemuksen kehittämiseen sitoutunutta henkilöstöä. 

    Lue lisää
       

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset