Asiakaskokemus-miten-tulla-toimialan-parhaaksi-featured-1200x628

    Asiakaskokemus - miten tulla toimialan parhaaksi?

    8.2.2018
    Kirjoittaja: Mari Tuovinen

    Aihe: Asiakaskokemus, NSI, Kulttuuri, Henkilöstö

    Asiakaskokemuksesta puhutaan, kohina sen ympärillä ei ota laantuakseen. Se varmasti oli yksi vuoden 2017 suosituimmista puheenaiheista, seminaarien sisällöistä ja johtoryhmien agendoista. Mitä enemmän herätetään puhetta ja tietoisuutta aiheesta, sitä suuremmaksi kasvavat kaikkien odotukset. Hyvä niin, sillä pelkkä puhe asian tiimoilta ei riitä, on saatava aikaan myös toimintaa. Yrityksen omia prosesseja ja asiakasta herkällä korvalla kuunnellen. Tämä ei onnistu ilman motivoitunutta ja asiakaskokemuksen kehittämiseen sitoutunutta henkilöstöä. 

    Lue lisää
    Jaska-Tuominen-Miten-luoda-hyvä-työnhakijakokemus-social-sharing-1200x628-1

    Miten luoda hyvä työnhakijakokemus?

    25.10.2017
    Kirjoittaja: Jaska Tuominen

    Aihe: Henkilöstö

    Hei esimies,

    Olen nyt käynyt läpi kaikki mielenkiintoiset, haastavat ja itseäni kehittävät tehtävät toimialaltani. Valitettavasti yrityksenne, etkä sinä esimiehenä tullut valittua tällä kertaan työpaikakseni. En lopulta edes lähettänyt sinulle hakemustani, koska tein valintani entisten työntekijöiden, työnhakijoiden ja urasivujenne perusteella. Painotin valinnassa kehittymismahdollisuuksia yrityksessänne, hyvää tiimihenkeä ja arvioin sinun taitojasi esimiehenä. Mikäli pystytte parantamaan hakijoilta ja sosiaalisessa mediassa mainittuja asioita, olen teihin jatkossa yhteydessä.

    Kaikkea hyvää teidän rekrytointikampanjalle.

    Ystävällisin terveisin, kohderyhmänne huippu-asiantuntija.

    Eikä?!…oheinen palaute tuli juuri rekrytointijärjestelmästä.

    Lue lisää
      

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset