MPY-asiakaskokemus-blogi.jpg

Asiakaskokemus - miten tulla toimialan parhaaksi?

8.2.2018 7:55
Kirjoittaja: Mari Tuovinen

Aihe: Asiakaskokemus, NSI, kulttuuri, henkilöstö

Asiakaskokemuksesta puhutaan, kohina sen ympärillä ei ota laantuakseen. Se varmasti oli yksi vuoden 2017 suosituimmista puheenaiheista, seminaarien sisällöistä ja johtoryhmien agendoista. Mitä enemmän herätetään puhetta ja tietoisuutta aiheesta, sitä suuremmaksi kasvavat kaikkien odotukset. Hyvä niin, sillä pelkkä puhe asian tiimoilta ei riitä, on saatava aikaan myös toimintaa. Yrityksen omia prosesseja ja asiakasta herkällä korvalla kuunnellen. Tämä ei onnistu ilman motivoitunutta ja asiakaskokemuksen kehittämiseen sitoutunutta henkilöstöä. 

Lue lisää
   

Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

Viimeisimmät kirjoitukset