Asiakaskokemus-miten-tulla-toimialan-parhaaksi-featured-1200x628

    Asiakaskokemus - miten tulla toimialan parhaaksi?

    8.2.2018
    Kirjoittaja: Mari Tuovinen

    Aihe: Asiakaskokemus, NSI, kulttuuri, henkilöstö

    Asiakaskokemuksesta puhutaan, kohina sen ympärillä ei ota laantuakseen. Se varmasti oli yksi vuoden 2017 suosituimmista puheenaiheista, seminaarien sisällöistä ja johtoryhmien agendoista. Mitä enemmän herätetään puhetta ja tietoisuutta aiheesta, sitä suuremmaksi kasvavat kaikkien odotukset. Hyvä niin, sillä pelkkä puhe asian tiimoilta ei riitä, on saatava aikaan myös toimintaa. Yrityksen omia prosesseja ja asiakasta herkällä korvalla kuunnellen. Tämä ei onnistu ilman motivoitunutta ja asiakaskokemuksen kehittämiseen sitoutunutta henkilöstöä. 

    Lue lisää
    MPY-blogi-johtaminen-muutos-kulttuuri.jpg

    Toimitusjohtaja, lirahtiko hyvä olo housuun?

    30.1.2018
    Kirjoittaja: Pekka Mettälä

    Aihe: Johtaminen, muutos, kulttuuri

    Toinen kokonainen tilikauteni toimitusjohtajana on nyt takanapäin ja minulla on sellainen fiilis, että minulla lirahti hyvä olo housuun. 

    Lue lisää
       

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset