Kun-riittämättömyyden-tunne-iskee-bisnessomessa-featured-1200x628

    Kun riittämättömyyden tunne iskee (bisnes)somessa

    4.7.2018
    Kirjoittaja: Pekka Mettälä

    Aihe: Sosiaalinen media

    Tämän blogin alkulähde on vuodessa 2016, jolloin LinkedIn oli vielä puhdas mainoskanava. Ajasta, jolloin LinkedIn-ilmiöksi nousemiseen riitti, että teit jotain muuta kuin mainostit omaa uraasi tai firmaasi. Ilmiöksi nousemista vauhditti erityisesti, jos olit omni-kanavainen hahmo eli naamaasi tyrkytettiin LinkedIn-postausten ohella aataminaikuisessa tv-mediassa ja valtakunnan päälehtien digipainoksissa.

    Käytän blogiartikkelini anti-sankarina fiktiivistä ”Pekka Mettälä” nimistä toimitusjohtajahahmoa, koska tosielämän hahmo saattaisi muuten menettää some-maineensa. Mikään kirjoitetusta ei tietenkään ole totta eikä sisällä lainkaan itseironiaa, koska eihän kukaan voi ajatella ja toimia näin törpösti.

    Lue lisää
       

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset