Jaana-Vesa-Työntekijät-tekevät-hyvän-asiakaskokemuksen-social-sharing-1200x628

    Vieraskynä: Työntekijät tekevät hyvän asiakaskokemuksen

    9.10.2018
    Kirjoittaja: Jaana Vesa

    Aihe: Asiakaskokemus, Vieraskynä, Fujitsu, Työntekijäkokemus

    Olemme varmasti kaikki yhtä mieltä: hyvän asiakaskokemuksen luominen auttaa yrityksiä menestymään. Mistä hyvä asiakaskokemus syntyy, on monipiippuisempi juttu. Itselleni kolahti kovasti erään yhteistyökumppanimme väite, että asiakaskokemushan syntyy itse asiassa työntekijäkokemuksesta.

    Lue lisää
    Päivittämätön-ohjelmisto-on-reitti-haittaohjemalle-featured-1200x628

    Vieraskynä: Päivittämätön ohjelmisto on reitti haittaohjelmalle

    31.5.2018
    Kirjoittaja: Juha-Matti Heljaste

    Aihe: Tietoturva, Ohjelmistot, Vieraskynä, F-Secure

    Kun tietokone ehdottaa Microsoft Officen tai Adobe Readerin päivittämistä päivän kiireisimmällä hetkellä, on helppo klikata varoitusikkuna kiinni ja ajatella, että ei ainakaan nyt, hoidan tuon joskus myöhemmin. Päivityksiä ei kuitenkaan kannata jättää jonoon yhtään pidemmäksi aikaa. Siihen on kaksi syytä:

    Lue lisää
    Jokke-Eljala-Näetkö-digitaalisuuden-uhkana-vai-mahdollisuutena-asiakkaallesi-työllesi-ja-itsellesi-social-sharing-1200x628

    Vieraskynä: Näetkö digitaalisuuden uhkana vai mahdollisuutena asiakkaallesi, työllesi ja itsellesi?

    29.3.2017
    Kirjoittaja: Jokke Eljala

    Aihe: Digitaaliset Palvelut, Internet of Everything, Digitalisaatio, Vieraskynä, Suomalaisen Työn Liitto

    Halusimmepa tai emme, yhä enemmän tavaroita ja palveluita liitetään internetiin. World Economic Forumin The Global Information Technology Report 2015 mukaan, vuonna 2015 oli lähes 12 miljardia laitetta yhteydessä internetiin. Samaisessa raportissa arvioitiin, että luku kasvaa yli 20 miljardiin laitteeseen vuoteen 2020 mennessä.

    Lue lisää
      

    Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi

    Viimeisimmät kirjoitukset