Siirry suoraan sisältöön
Asiakastarina — Saimaa Stadiumi

Asiakastarina — Saimaa Stadiumi

Saimaa Stadiumi arvostaa kumppanissaan laadukkaita palveluja ja ketteryyttä. Mikkelin monitoimiareena on luottanut alusta asti MPY:n asiantuntijoihin sekä IT-palveluihin. Varmasti toimivat ja taatusti nopeat yhteydet, asianmukaiset laitteet sekä ratkaisukeskeinen tekeminen ovat olleet avainasemassa yhteistyömme aikana.

MPY
MPY
01.10.2020

Saimaa Stadiumi valmistui maaliskuussa 2018. Tiloissa voidaan järjestää niin urheilutapahtumia, messuja, konsertteja kuin myös monipuolisia kokouksia. Tämä kaikki asetti erityisiä vaatimuksia myös varmalle ja tehokkaalle tietoverkolle. MPY onkin ollut alusta asti mukana suunnittelemassa ja tuottamassa varmaa ja kattavaa tietoverkkopalvelua. Tietoturvallisuus ja verkon peittävyys olivat myös keskeisessä roolissa toteutetussa ratkaisussa.

Yhteistyön puitteissa varmistetaan lähiverkkopalvelut, tietoliikenneyhteydet sekä langattoman lähiverkon (WLAN) toiminta. MPY:n asiantuntijat huolehtivat etänä nopeiden yhteyksien hallinnasta ja valvonnasta. Näin mahdolliset häiriötilanteet voidaan minimoida ja mahdollistetaan Saimaa Stadiumille sekä heidän asiakkailleen alan paras digitaalisten palveluiden käyttökokemus.

MPY:n korkean käytettävyyden WLAN-ratkaisut mahdollistavat asiakkaiden palvelemisen tehokkaasti, häiriöttömästi ja varmasti.

Vauhdikkaiden verkkopalvelujen ansiosta olemme tehneet runsaasti striimauksia, joita on välitetty eteenpäin digikanavien kautta myös valtakunnan verkkoon. Yhteydet ovat aina pelanneet ja kaistaa on ollut riittävästi molempiin suuntiin, toteaa Saimaa Stadiumin toimitusjohtaja Antti Kalliomaa tyytyväisenä.

 

Paikallisen tuntee palvelusta

Paras asiakaskokemus syntyy asiakkaiden kuuntelemisesta, heidän tarpeidensa aidosta huomioimisesta sekä paikallisesta tavasta toimia ja ajatella!

Olen erittäin iloinen, että meillä on kumppanina paikallinen toimija. Haasteisiimme on tartuttu ennakkoluulottomasti ja hyvinkin ripeästi. MPY ymmärtää meidän tarpeemme ja etsii niihin parhaat ratkaisut varmasti ja nopeasti. Voin sanoa, että lähtökohtaisesti tekeminen ei jää kiinni tekniikasta, aikatauluista tai asiakaspalvelusta, kertoo Antti Kalliomaa.

 

Digitalisaatio mahdollistaa nopeat liikkeet

Kulunut Koronavuosi on tuonut niin kutsutut hybridikokoukset osaksi meidän kaikkien arkea. Osa on mukana fyysisesti paikan päällä ja osa etäyhteyksien kautta linjoilla. Saimaa Stadiumille onkin erityisen tärkeää, että on voitu vastata asiakkaiden toiveisiin ja taata turvallinen ympäristö kokouksille tinkimättä kuitenkaan laadusta.

MPY oli mukana mahdollistamassa hyvinkin ripeällä aikataululla toteutettua SOTE-maakuntakierrosta. Etelä-Savon tilaisuus järjestettiin konsertti- ja kongressitalo Mikaelissa 28.8.2020, jonka toimitusjohtajana toimii myös Antti Kalliomaa. Ministeriöltä tuli tarkat ohjeistukset tälle kuntien luottamusmiesten, sote-alan toimijoiden ja mediankin kutsuvierastilaisuudelle.

Tämä SOTE -maakuntakierroksen järjestäminen Mikaelissa on viimeisimpänä mielessäni onnistumisesta, jossa MPY ylitti kyllä odotuksemme. Tapahtuman suunnittelu eteni ripeällä tahdilla: maanantaina tuli tieto tapahtuman striimaamisesta, alkuviikosta selvitettiin tekniset asiat yhdessä MPY:n asiantuntijan kanssa, torstaina testattiin ja perjantaina jo järjestettiin menestyksekkäästi tämä tilaisuus striimattuna. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että tavalla tai toisella asiat aina ratkaistaan ja homma toimii. Palvelun taso ja vasteaika oli esimerkillistä. Pidän tällaisesta mentaliteetista ja voisin hyvinkin suositella MPY Telecomin palveluita myös muille paikallisille toimijoille, summaa Kalliomaa tuntojaan.

Sekä Saimaa Stadiumille että MPY Telecom Oyj:lle on tärkeää taistella menestyvän ja elinvoimaisen kotiseudun puolesta. Meiltä molemmilta saa palvelua, jota ei muilta saa.

 

Kuva: Saimaa Stadiumi, toimitusjohtaja Antti Kalliomaa

Milloin olet viimeksi kartoittanut tai päivittänyt yrityksesi IT-tarpeita?

Etsitään yhdessä parhaat ratkaisut varmasti ja nopeasti.

Siirry sivun alkuun