Siirry suoraan sisältöön
MPY TV:n tallennusominaisuus paranee

MPY TV:n tallennusominaisuus paranee

10.1.2022

Tiistaina 11.1.2022 klo 14 tallennuspalvelu SPIN päivitetään. Päivitys parantaa ohjelmatietojen hyödyntämistä tallennuksissa. Sarjatallenteet eivät tule jatkossa tallentamaan ohjelmien uusintoja. Jotta parannus tulisi voimaan, käyttäjän pitää luoda sarjatallenteensa uudestaan.

 

Toimi näin:

1. Valitse viihdeboksin valikosta ARKISTO 👉 Sarjatallennukset. Tässä näkyy tekemäsi sarjatallenteet. Voit poistaa vanhat sarjatallenteet valitsemalla OK ja POISTA

2. Tämän jälkeen mene ohjelmaoppaaseen ja valitse haluamasi ohjelmat uudestaan sarjatallennukseen.

 

FAQ:

Häviääkö nykyiset tallenteet?

  • Ei häviä

Jatkuuko tallentuminen, jos asiakas ei tee mitään?

  • Jos ohjelman nimi säilyy samana, sarjatallennus toimii niin kuin ennen. Tämä on tälläkin hetkellä vaatimuksena. Uusi tallennussääntö on fiksumpi ja käyttää ohjelma-id-tunnistetta ohjelmanimen sijaan. Myös ohjelmien tiedot tulee päivittymään tiheämmin joka varmistaa tallenteiden onnistumisia jos ohjelmaaikataulu muutetaan.

Aiheuttaako toimenpide käyttökatkoksen asiakkaalle?

  • Ei aiheuta

Tuleeko viihdeboksi käynnistää uudelleen?

  • Ei tarvitse käynnistää

 

 

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme arkisin klo 8-17 p. 030 670 3033 (0,084 €/min) ja asiakaspalvelu@mpy.fi sekä MPY maailma-myymälästämme arkisin klo 8-17 osoitteessa Mikonkatu 16, Mikkeli 030 670 3100 (0,084 €/min)

 

 

Siirry sivun alkuun